.

To co teraz oglądacie, to jest CO-H-ALICJA - NEWS.............. czyli krótko i treściwie. Same KONKRETY, ale ZA TO SPRAWDZONE KONKRETY . ZERO WYMYŚLONYCH HISTORYJEK w postach.
Dla zainteresowanych więcej i szerzej, na starej, dobrej Coalicji, ale UWAGA! - po otrzymaniu zaproszenia, bo to blog zamknięty.
By dołączyć do czytelników wystarczy napisać na nasz adres mailowy i zgłosić akces do grona blogowiczów.

I jeszcze jedno - KOMENTARZE!!! - ponieważ za treść komentarzy nie odpowiadamy, a niestety często pojawiają się komentarze o treści nie zasługującej na pozostawienie na blogu, dlatego KOMENTARZE NIE PRZYSTAJĄCE DO CHARAKTERU BLOGA BĘDĄ KASOWANE, z kolei KOMENTARZE BEZ PODPISU będą przenoszone do spamu. Wyjątek! - komentarze wyłącznie zawierające link.

środa, 23 marca 2016

Nominacja do IFTA

9 kwietnia odbędzie się Gala na której zostaną przyznane nagrody Irlandzkiej Akademii Filmowej czyli IFTA. Colin ma dwie nominacje - za pierwszoplanową rolę męską  w filmie LOBSTER. Druga nominacja za serial - tu Colin za DETEKTYWA ma za przeciwnika POLDARKA czyli sądzimy, że większe szanse ma AIDAN TURNER. chyba, że będzie ktoś trzeci... zobaczymy 9 kwietnia wieczorem.

15 komentarzy:

  1. Też macie wrażenie że Colin gra w coraz słabszych/słabiej ocenianych filmach ? uśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak sądzimy, w końcu nagroda w Cannes dla LOBSTERA to taka sobie tylko nic nie znacząca statuetka, kto by się z tym liczył, prawda?

      Usuń
    2. zrozumiałam ironię ale ostatnie filmy z nim i możemy wyłączyć Lobstera jeśli chcecie - nie powalają. A z nagrodami różnie bywa, przemysł filmowy to biznes i wpływy podobnie jak komisje które przyznają 'tytuły nagrody i odznaczenia 'mogą być i są często opiniotwórcze. Biznes is biznes i musi się kręcić. A ja piszę o odczuciach swoich jako zwykłego widza nie wzorującego się na modach i nagrodach, oglądam film i mam jakieś zdanie. uśka

      Usuń
    3. a co ostatnio widziałaś?

      Usuń
    4. Miss Julie i Solace mnie rozczarowały najmocniej, może Colin nie mógł się wykazać ale nie chodzi w zasadzie o niego samego ale rodzaj filmów w jakich występuje. Czekam na ambitniejsze projekty z jego udziałem bo ma potencjał i potrafi zagrać baardzo naturalnie.uśa

      Usuń
    5. Miss Julie nie widziałam, dla mnie to próba powrotu do teatru.
      Film dla kin studyjnych i na pokazy festiwalowe, liczy sie bardzie dla castingowców a nie publiczności. Może sobie coś chciał udowodnić.

      A Solace - widziałam i nie narzekam.

      Usuń
    6. a jak już o filmach to ostatnio widziałam - Listy do M2 - naciaganie na siłe sukcesu części pierwszej.. żałuję, że dałam się namówić na oglądanie..
      Room - genialny film
      Spotlight - znakomity
      Demon - w kinie do oglądania - znakomity
      Na Granicy - ok
      Moje córki krowy - pozytywne zaskoczenie

      Usuń
    7. The Room jak dla mnie - gęsty jak zupa od emocji ale to ok, Na granicy chcę obejrzeć, może będzie prequelem do kolejnych thrillerów w polskim kinie a tych jak na lekarstwo. Ale Spotlight ? co prawda dostał oscara co było dużym zaskoczeniem nie tylko dla mnie natomiast jest filmem reporterskim i bardziej mi się kojarzy stylem z dokumentem czy reportażem niż filmem sensu stricto, no i temat.. molestowanie w Kościele ..jakoś nic odkrywczego i zaskakującego w tym temacie chyba już nie ma bo powszechnie wiadomo że takie sytuacje były i pewnie są. Więc po co to wałkować a skoro film dla mnie nie niesie niczego odkrywczego i poszerzającego to wybieram inny seans. Ale ile gustów tyle zdań :) Uska

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.eastnews.pl/pictures/subject/id/01160045/section/news/

    wyluzowany Colin

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3507918/Smouldering-Colin-Farrell-shows-bulging-biceps-tattered-grey-vest-works-sweat-outdoor-exercise-session-Los-Angeles.html
    czyzby tatuaż na prawej dłoni?
    kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. dość dziwne,że nie ma siostry przy nim.Byli praktycznie nie rozłączni a tu taka niespodzianka. Wyjazdy samodzielne,treningi,pobyt z dziewczyną coś to pachnie zaangażowaniem.
      Zmęczony i luzacki Colin jest nie do poznania z jego początku kariery. Co stało się z tak pięknym mężczyzną?

      Adrian

      Usuń
    3. Co się stało? przybyło mu 20 lat!!!

      Usuń
    4. może nowa rola?
      wokół szyi ma przyklejony plaster?
      kinga

      Usuń