.

To co teraz oglądacie, to jest CO-H-ALICJA - NEWS.............. czyli krótko i treściwie. Same KONKRETY, ale ZA TO SPRAWDZONE KONKRETY . ZERO WYMYŚLONYCH HISTORYJEK w postach.
Dla zainteresowanych więcej i szerzej, na starej, dobrej Coalicji, ale UWAGA! - po otrzymaniu zaproszenia, bo to blog zamknięty.
By dołączyć do czytelników wystarczy napisać na nasz adres mailowy i zgłosić akces do grona blogowiczów.

I jeszcze jedno - KOMENTARZE!!! - ponieważ za treść komentarzy nie odpowiadamy, a niestety często pojawiają się komentarze o treści nie zasługującej na pozostawienie na blogu, dlatego KOMENTARZE NIE PRZYSTAJĄCE DO CHARAKTERU BLOGA BĘDĄ KASOWANE, z kolei KOMENTARZE BEZ PODPISU będą przenoszone do spamu. Wyjątek! - komentarze wyłącznie zawierające link.

niedziela, 25 listopada 2018

Henry i Colin w Los Angeles

Po raz pierwszy od dłuższego czasu mamy znów wspólne zdjęcia Colina z synem. Wg opisu wychodzili ze Starbucksa.
W ramach promocji nowego filmu "Wdowy" Colin udzielił krótkiego wywiadu, w którym wspomniał, że zerwał więzadło krzyżowe i będzie miał zabieg, a także powiedział kilka zdań o swoich zajęciach z synem.

amatorskie tłumaczenie poniżej :)

Ostatnio grałem...
Ostatnio grałem na PlayStation w grę Jurrasic Park z moim synem. Skopał mi tyłek. Jeśli chodzi o nowe technologie wyprzedza mnie o dekady.

Ostatnio tańczyłem...
Ok. 2 tygodni temu z moim synem i jego przyjacielem, kiedy zamiast odrabiać lekcje włączyli iPoda i zaczęliśmy tańczyć w kuchni. O wiele lepiej wychodzi mi spontaniczny taniec niż kiedy się przygotowuję.

8 komentarzy:

  1. taka anegdotka z Facebooka:

    Skompromitowałem się właśnie w środowisku elit polonijnych w Los Angeles 💀 Szedłem z chłopakami ulicą, donośnie robiłem bekę, wszyscy ubawieni po pachy, że ‚zostaję w USA nielegalnie i nie wracam, że załatwię sobie „insiurę”, kupuję 5litrowe auto, papierowy dom z dykty na South Central, papiery wyrzucam na „garbecia” i że nigdy mnie tu nie znajdą i mogą mnie w dupę pocałować’, kiedy to nagle odwróciła się do mnie idąca przede mną Kobieta z Facetem i Dzieckiem - popatrzyła się na mnie rozbawiona i śmiała. Lub wyśmiała. Miałem wczówkę na polski klimacik i już chciałem zapytać z czego się tak głupio cieszy, gdy dotarło do mnie, że ona rozumie wszystko co mówię, bo to Alicja Bachleda-Curuś... 😂😂😂
    Szła z Colinem Farelem i Synkiem. Coś tam powiedziałem, żeby się wybielić, że niby nie jestem taki prostak i prymityw, ale chyba natura wzięła górę i generalnie prawda wyszła na jaw 💀😂
    Pozdrawiam! 🙌🏼 #zyciowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/a/IeD4BEk

      zanonimizowane foto dołączone do historii.

      Usuń
  2. https://variety.com/2018/film/news/colin-farrell-michelle-dockery-matthew-mcconaughey-toff-guys-1203064993/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli ktoś ma instagram, to zachęcam do zajrzenia do "następczyni" Alicji w serialu tj. Magdaleny Boczarskiej - w instastory są fajne "pytania i odpowiedzi".

    Czy nie byłoby miło, gdyby Alicja wykorzystała tę funkcje do kontaktu z fanami/osobami życzliwymi??

    W ogóle instagram Boczarskiej jest bardzo fajnie prowadzony, Alicja mogłaby się zainspirować, bo systematycznie traci followersów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie traci followersów, niedawno dziękowała za przekroczenie liczby 100.000 pati

      Usuń
    2. Nie.

      1. Nikomu za nic nie dziękowała.
      2. Miała już 106 tys. a ma 105. Powoli acz systematycznie traci followersow.

      Usuń
    3. dziękowała pisemnie można nieco poszperać w jej wpisach za tą wypowiedzią, miała 106 tys? ok mogło mi umknąć acz to mały spadek, zobaczymy jak będzie dalej

      patka

      Usuń
  4. Alicji film w irańskich kinach

    https://www.instagram.com/p/BrPaUHhl-nY/

    OdpowiedzUsuń