.

To co teraz oglądacie, to jest CO-H-ALICJA - NEWS.............. czyli krótko i treściwie. Same KONKRETY, ale ZA TO SPRAWDZONE KONKRETY . ZERO WYMYŚLONYCH HISTORYJEK w postach.
Dla zainteresowanych więcej i szerzej, na starej, dobrej Coalicji, ale UWAGA! - po otrzymaniu zaproszenia, bo to blog zamknięty.
By dołączyć do czytelników wystarczy napisać na nasz adres mailowy i zgłosić akces do grona blogowiczów.

I jeszcze jedno - KOMENTARZE!!! - ponieważ za treść komentarzy nie odpowiadamy, a niestety często pojawiają się komentarze o treści nie zasługującej na pozostawienie na blogu, dlatego KOMENTARZE NIE PRZYSTAJĄCE DO CHARAKTERU BLOGA BĘDĄ KASOWANE, z kolei KOMENTARZE BEZ PODPISU będą przenoszone do spamu. Wyjątek! - komentarze wyłącznie zawierające link.

wtorek, 22 marca 2016

Polsat Cafe DEMAKIJAŻ

Wczoraj na antenie Polsat Cafe pokazano odcinek cyklu DEMAKIJAŻ, obecnie prowadzony przez Krzysztofa Ibisza, którego bohaterką była Alicja. Oczywiście nie obyło się bez promocji filmu 7 RZECZY i kolekcji dla W. KRUK. Najwyraźniej transakcja wiązana. Ciekawe jesteśmy waszych opinii o tej rozmowie. Pełna satysfakcja?

21 komentarzy:

  1. może ja zacznę od tego, ze ktoś kto robił research do programu zrobił go źle, no i najwidoczniej fragment z zyciorysem Alicji powstał w trakcie montazu, bo gdyby miała go szanse obejrzeć w trakcie nagranie powinna sprostować, ze nie mieszkała w Meksyku aż 6 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Można to gdzieś obejrzeć w internecie, na jakimś vod?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie... jutro jest powtórka w Polsat Cafe o 12.30

      Usuń
    2. Można oglądałam wczoraj na VOD
      Asia

      Usuń
  3. Przenoszę to tu z poprzedniego posta, gdzie wkleił/a tę informację Alex

    http://bhff.festivalgenius.com/2016/films/breathe2_paulkowalski_bhf2016

    To dla tych, którym mogło umknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta informacja bardzo ucieszyła,nie przypuszczałam,że na temat tego filmu jeszcze coś usłyszę

      Usuń
    2. Film jest nominowany w kategorii Best Short Film na dwoch roznych festiwaach: Beverly Hills Film Festival i Sunscreen Film Festival. Trzymam kciuki :)) i oczywiscie zycze powodzenia...wszystkim z filmem zwiazanym.
      alba

      Usuń
    3. 2016 Sunscreen Film Festival
      11th Annual Sunscreen Film Festival
      April 28-May 1, 2016 (St. Petersburg, FL)
      Film bedzie mial projekcje 30 kwietnia 2016 w kinie Muvico
      alba
      p.s. wiecej informacji najprawdopodobniej bedzie mozna znalezc na oficjalnej stronie festiwalu

      Usuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=Y3qif2_2A4E

    Mania

    OdpowiedzUsuń
  5. The American Side release date: 28 April 2016 (IFC Center)
    http://www.imdb.com/title/tt3093286/releaseinfo?ref_=tt_ov_inf

    jesli juz to bylo, przepraszam :))
    alba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli w tym roku będą pokazane 4 filmy, w których grała Alicja:
      The American Side
      Breathe
      Polaris
      nie zapominając o 7 rzeczach.
      Coś mi się wydaje, że serial Edge raczej nie zakwalifikuje się do dalszego ciągu.

      Usuń
  6. Pełna satysfakcja?
    Pełna, szczytowałem, jak widzę Krzysia Ibisza zawsze tak mam.
    Kolo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jam zadowolona z wywiadu a raczej ze sposobu wypowiedzi Alicji,nie sprostowała co prawda że nie była 6 lat w Meksyku -bo sprostowanie w stylu 'nie nie, byłam tylko np.3 m-ce' wypadłoby blado a tak macie! podaliście 6 lat to niech tyle będzie. Już wcześniej zresztą pisałam że dzisiejsza dziennikarka pozostawia wiele do życzenia i tu kolejny przykład. Poza tym jak zwykle pytania o Colina nie o pracę, typowe. Natomiast Alicja bardo pewnie się w tym monotemacie poruszała bo już ma to obcykane, jedno i to samo w kółko. Nawet nie była zdenerwowana, pod koniec odpowiedzi tylko nabrała duży łyk wody ze szklanki. Więc niby już spoko ale jednak jakieś emocje były. Nie dowiedziałam się niczego o projektach zawodowych ale na szczęście nie było też już nic o zupach. Więc oceniam na 3,5 z 5 ;) Uśka

    P.S gdzie można obejrzeć rozszerzoną wersję ? Ibisz wspominał że więcej jest dostępne gdzieś ale nie dosłyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobał wywiad. Fajna dziewczyna z tej Alicji!
      Może to głupiutkie, ale ja mam nieodparte wrazenie, że Alicja i Colin sa parą w dosłownym tego znaczeniu. Nic jakoś nie chce mnie z tego błędu wyprowadzić.
      kinga

      Usuń
    2. a jego nowa dziewczyna to co??

      Usuń
    3. Wprowadzę sprostowanie bo zrobiłam średnią z całego programu.. a powinno być dla jasności : 2,5 dla K.Ibisza i ekipy - 0,5 podniósł wystrój studia.. i 4,5 dla Alicji ;p bardzo fajnie i na luzie i czekam na jakieś info co słychać w pracy, dla odmiany. UŚKA

      Usuń
    4. a to pewne ? jest w końcu nowa dziewczyna ? uśka

      Usuń
  8. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1141425259243232.1073741880.1057511984301227&type=3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podobał wywiad. Fajna dziewczyna z tej Alicji
    Może to głupiutkie, ale ja mam nieodparte wrażenie, że Alicja i Colin są parą w dosłownym tego znaczeniu. Nic jakoś nie chce mnie z tego błędu wyprowadzić.wpis z Kingi

    Odpowiem ci Kinga w swoim imieniu. Otóż ABC i Colin prowadzą własne odrębne życie każdy sobie.Zdjęcia z synem to ustawki.Tak wspaniałym ojcem to on nie jest a na pewno w ostatnim czasie.W wywiadach Colin mówił jak to odwozi synów do szkoły,odrabia lekcje i etc zaś Alicja mówi to samo. Zawozi syna do szkoły,odbiera go ze szkoły a więc ktoś z nich mówi nie prawdę.Po tym wywiadzie śmie twierdzić,że Alicja ma kogoś ale nie chce się ujawnić.Colin ma bo mamy ustawki z nową lady.Domyślam się również,że jest jeszcze bardziej pilnowany jak był wcześniej a i podejrzewam,że od czasu do czasu coś wypije albo wącha.Wygląda źle nowa miłość coś mu słabo służy a może znowu zostanie ojcem i się przejmuje,że całkowicie po jego karierze.Związek pochłania dużo energii i czasu więc czas dla Henia ma bardzo ograniczony

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi drodzy, czy wy wiecie co oznacza ustawka?

      gdyby ludzie ze show biz robili wyłącznie ustawki, tak jak tu wspomina Aga, to po co by byli paparazzi? wystarczyłby znajomy fotograf...

      no i ludzie ze showbiz nie mogliby wychodzić z domu, chyba, że w przebraniu

      Usuń
    2. Trochę bzdury wyssane z palca pleciesz Aga, ML

      Usuń